Interim HR är en kostnadseffektiv åtgärd som bidrar till att ni effektivt kan få stöd och hjälp som anpassas utifrån er situation.
Det kan innebära att du har en HR fråga som du just nu behöver hjälp med men att du ej har någon egen HR avdelning att vända dig till.
Det kan också vara en konsult på plats som kompletterar er organisation under en tid. En person som kan se objektivt på verksamheten och utifrån sina erfarenheter komma med förslag på åtgärder som behöver göras för att utveckla verksamheten. Det kan också vara en konsult som underhåller och förvaltar en vakant position tills man har en permanent lösning på plats.
Hur går stödet till?
Stöd i HR frågor kan ske såväl digitalt som på plats och anpassas utifrån er situation. Vi erbjuder lång och bred erfarenhet av HR. Den breda erfarenheten gör att vi kan sätta oss in i olika situationer. vi har också ett stort nätverk inom HR som gör att vi kan förmedla ny och bred kunskap. Vi kan därmed bidra till er utveckling genom att med hög kvalitet leverera det som efterfrågas.
Oavsett om det handlar om att bygga HR-processer, HR-organisationen, bygga ditt varumärke som arbetsgivare eller stötta i arbetsrätt så är vi alltid tillgängliga för dig och anpassar utifrån erat behov.
Kontakta oss och gör en förfrågan angående stöd inom HR.